Oblíbené příspěvky

pátek 5. srpna 2011

Co narostlo za červenec

Zjistila jsem, že sklízení permakulturního divokého záhonu, je něco jako výprava do džungle. Předevčírem jsem na našem malém záhoně objevila dva česneky a bílou mrkev. Dnes budu pátrat po té tmavě červené mrkvi, měla by tam někde být... cibuli jsem zatím nenašla ani jednu.

Domácí mrkve jsou sladké a křehké. Zrovna tak kedlubny, když je stíháme sklízet.

Rajčata už konečně postupně dozrávají. Zjišťuju, že buď málo hnojím (jen ten granulovaný kravinec před sadbou), nebo mám letos samá cherry rajčata ;–)))

Tito budoucí žluťáci mě moc baví a chuťově jsou taky prima.

Stihne ta paprika letošní sklizeň???

Záhon za balvanem, se zeleninou většího kalibru. Světlezelené listy, to je mangold. Je skvělý do salátu i k vaření, dá se sklízet postupně, po listech.

Žádné komentáře:

Okomentovat