Oblíbené příspěvky

sobota 25. ledna 2014

Dělám si to doma sama :-)

aneb miluju home-made!

 

Přírodní sýr a lučina
Poslední 2 roky se mi otevřely nové obzory. Rok po té, co jsem se nechala Klárou z Kopce www.conovehonakopci.cz zlákat k pečení domácího chleba, jsem objevila paní Alenu a její www.home-made.czdelamesitosami.cz a zcela propadla světu domácí výroby. Nemám (zatím?) vlastní krávy, ovce a jiné zdroje, přesto a nikoli z nutnosti nebo finanční tísně, vášnivě ráda dělám a zkouším co vše si člověk může udělat doma sám: chleba, rohlíky, veky....prací prášek, tablety do myčky, čistící prášek...

Mascarpone
A nyní jsem potkala Jitku a její blog http://jitkazajickova.blogspot.cz a začala má nová vášeň – domácí sýry. V lednici již mám domácí mascarpone a odkapává přírodní sýr labneh.
Pak jsem se obloukem vrátila k tolik populární domácí lučině (recepty všude možně, já právě odkapávám tuto madlinakuchyne.blog.cz ) a dnešní tvůrčí hodinku zakončím výrobou domácí citrusové čistící pasty z Jitčina blogu (čistící pasta).

Oprášila jsem háčky a jehlice, no neopraště je když najdete tak úžasnou barvířku přírodní vlny jako je Decida . Moji čepičku už nosí Matěj, druhou na jaře oblékne synovec Hugo a Frantíkovi dnes začnu plést nebo háčkovat nákrčník. (Už jsem samozřejmě studovala i barvení vlny...ale asi to ještě chvilku počká :-)

Vlna od Decidy a můj doma dělaný háček

Tak neležte u beden a...dělejte si to doma sami :)

P.S.
Knihu s tímto geniálním názvem brzy vydá Alena Thomas ( delamesitosami.cz ).






    

Žádné komentáře:

Okomentovat